miercuri, 18 martie 2020

--- 18 MARTIE 2020 -- PRIMUL ARTICOL DE PE ACEST BLOG PERSONAL UNULDIN CELE 12 DEDICAT RELIGIEI ...DESPRE CORONAVIRUS SI CANTARI RELIGIOASE ....----


===============================================================
  
===============================================

  ==============================

=====   18 MARTIE 2020 =====
-----------------------------------------------

== BUNA SEARA ! =

-PENTRU PRIMA DATA , DUPA O MARE PAUZA DE TIMP ,  UN ARTICOL PE ACEST BLOG PERSONAL DEDICAT RELIGIEI ,DUMNEZEU NE INCEARCA , AM SPUS O DE MULTE ORI , INCEPE CURATENIA GENERALA SI CERNEREA DE LA DUMNEZEU, SI ASTA A VENIT ,V AM SPUS SA VA FACETI PROVIZII PENTRU ORICE EVENIMENT SI V ATI DUS CA HUNII DE ATI GOLIT MAGAZINELE ,NU ASA SE FACE, IAR DACA CINEVA FACE SPECULA CU CEVA CUMPARAT IN EXCES VA PIERDE TOT SA FIE CLAR. DUMNEZEU NU TOLEREAZA SPECULA ASA CUM A FACUT CU TARABELE LA TEMPLUL DIN IERUSALIM ..DECI POZE DE MARE VALORE ICOANE CARE SUNT FACATOARE DE MINUNI SI VIDEOCLIPURI DE CREDINTA ! 

= DOAMNE AJUTA ! =
===========

-SA NE RUGAM CORECT ..CU RUGACIUNILE TATAL NOSTRU SI RUGACIUNEA CATRE INGERUL PAZITOR DE LA GEORGETA FLOREA , SI CATRE CEI 4 INGERI CA DUMNEZEU SA NE IERTE SI SA NE SCAPE DE ACESTA URGIE AMIN ! -

- PRELURE DE PE CONT DE FB GEORGETA FLOREA ! -

-



Dragi credincioși,

Vă scriu din cartea cu Rugăciuni Divine, scrisă de d-na Georgeta Florea, la dictarea Îngerului, cele mai importante rugăciuni, Rugăciunea Tatăl NostruRugăciunea Îngerului păzitor, și alte Rugăciuni Divine, astfel cum au fost comunicate de Dumnezeu pentru pământeni, pentru a putea deschide canalul de Lumină și a intra în comuniune cu Dumnezeu:

TATĂL NOSTRU
Tatăl nostru care ești în Ceruri
Sfânt este Numele Tău
Vie e Împărăția Ta
Pe Pământ fie voia Ta
Precum în Cer așa și pe Pământ
Pâinea noastră cea de toate zilele
Dă-ne-o nouă astăzi și mereu
Și ne iartă nouă greșelile noastre
Și ajută-ne să iertăm și noi greșiților noștri
Și ferește-ne pe noi de ispită
Și îndepărtează pe cel rău de la noi.
              AMIN !

RUGĂCIUNEA ÎNGERULUI PĂZITOR
Înger, îngere al meu
Ce te-a trimis Dumnezeu
La bine să mă însoțești
De viclean să mă păzești
Ce e scris în cartea mea
Să mă aperi de partea cea rea
Să mă duci la biruință
Cu a ta dreaptă credință
Cu Domnul să mă unești de viclean să mă păzești
              AMIN !
==VIZIONARE SI AUDITIE PLACUTA !==
     ------------------------------- 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.