luni, 11 aprilie 2016





---

Dragi mei,
Aflați că prietena mea Georgeta Florea mi-a comunicat că partidele vor cădea,la fel și bisericile iar noi vom fi conduși de Islam 7 ani. Cei ce aveți cunoștințe,putere nu primiți acei refugiați.Sunt sataniștii care vă vor omorî.Ei sunt școliți și nu va fi bine cu ei. Răul va veni și de la ei. Cu drag Iudita
Iudita Marin
Dragi mei,
Aflați că prietena mea Georgeta Florea mi-a comunicat că partidele vor cădea,la fel și bisericile iar noi vom fi conduși de Islam 7 ani. Cei ce aveți...
Vezi mai mult
Îmi placeVezi mai multe reacţii
Comentează
Comentarii
Floarea Soarelui Tot ce este in agenda Tatalui se va intampla, spre implinirea scripturilor doar cei ce se schimba din interior vor fi protejati: 1. Domnul mă paşte şi nimic nu-mi va lipsi.
2. La loc de păşune, acolo m-a sălăşluit; la apa odihnei m-a h...Vezi mai mult
Barnat Aurica Doamne ajuta-ne sa ne intarim in credinta,arata-ne calea cea dreapta
Veronica Romania Asa va fi ....................................vrem moschee ?.cad popii ...........
Dana Rosu Prin ura, discriminare si rasism nu vom rezolva problema...haideti sa alegem Iubirea si Lumina si la trimitem catre cei care ne vor raul. Daca noi vom trimite Iubire, nimic rau nu se va intampla!
Dumitru Ion
Scrie un comentariu...
Apasă pe Enter pentru a posta.

Preluare Iudita Marin - Vă scriu din cartea prietenei mele Georgeta Florea din cartea ”Planeta Sill și Satelitul Sirius” pagina 31 ...
Îmi placeVezi mai multe reacţii
Comentează
Comentarii
Dragos Sima Am citit ca au reusit americanii sa strapunga zidul energetic din Bucegi...tare as vrea sa nu fie adevarat!
Dumitru Ion
Scrie un comentariu...

----

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.